NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

WYSZUKAJ

Kampania WRACA CZAS NA EB nagrodzona brązową statuetką EFFIE ROOTS PR wśród nagrodzonych agencji

2016-10-25 14:48:50

Agencja ROOTS PR odebrała pierwszą w 4-letniej historii firmy nagrodę Effie w konkursie efektywności marketingowej. Brązowe Effie 2016 w kategorii Launch/Relaunch za kampanię WRACA CZAS NA EB trafiło do Grupy Żywiec i agencji pracujących przy powrocie marki EB w 2015 r. Nagrody zostały wręczone 24 października 2016 r. w Warszawie podczas Gali w Teatrze Wielkim Operze Narodowej.

Projekt powrotu kultowego piwa EB dla Grupy Żywiec realizowały wspólnie agencje: GONG, JUST, Mediavest i ROOTS PR.  Jury konkursu Effie 2016 doceniło kampanię „bazującą na silnym sentymencie”, dzięki której udało się dotrzeć do kluczowej grupy docelowej i pozyskać szerokie grono nowych, młodych konsumentów. Agencja ROOTS PR prowadziła media relations i specjalne akcje samplingowe w największych miastach Polski. ROOTS PR pracowała dla EB również w sezonie 2016, obsługując m.in. media relations i biuro prasowe EB HEL SPOT  - letniego eventu na głównej plaży w Helu w sierpniu 2016 r.

- Effie jest dla nas wspaniałym wyróżnieniem i cieszymy się, że dostaliśmy je właśnie za powrót EB. Po niespełna 4 latach na rynku znaleźliśmy się w zaszczytnym gronie agencji nagrodzonych za skuteczność. Kampania „Wraca czas na EB” potwierdza, że PR jest dziś ważnym elementem komunikacji 360, co dostrzegli jurorzy konkursu, nagradzając EB - mówi Anna Godzisz - partner zarządzający ROOTS PR. - Nagroda jest też dla nas dowodem na słuszność strategii, jaką przyjęliśmy od początku  istnienia firmy: budowania jakości dzięki unikalnym kompetencjom naszego zespołu. Jak często mówimy, w ROOTS nie zatrudniamy juniorów. Każdy z nas ma za sobą wiele lat pracy w komunikacji i unikalne doświadczenia zawodowe. Dzięki temu jako zespół możemy być innowacyjni i tworzyć skuteczne kampanie.

ROOTS PR jest na rynku od 2012 r. Wśród jej klientów są Grupa Żywiec (marka Żywiec i Męskie Granie, EB, Desperados, Warka Radler, Królewskie, Leżajsk, Dziki Sad, Strongbow), Media Markt, Sokołów,  Polfarmex. Realizuje również projekty dla takich firm jak L’Oreal (marki Vichy, Lipikar) i Polmlek (marka Fortuna). Agencja specjalizuje się w działaniach brand PR, content management, PR korporacyjny i kryzysowy.

W 2015 r. agencja została nagrodzona nagrodą KREATURA za kampanię CSR „Polacy z Werwą” dla PKN Orlen. 

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: