Projekt powrotu kultowego piwa EB dla Grupy Żywiec
realizowały wspólnie agencje: GONG, JUST, Mediavest i ROOTS PR. Jury konkursu Effie 2016 doceniło kampanię
„bazującą na silnym sentymencie”, dzięki której udało się dotrzeć do kluczowej
grupy docelowej i pozyskać szerokie grono nowych, młodych konsumentów. Agencja
ROOTS PR prowadziła media relations i specjalne akcje samplingowe w największych
miastach Polski. ROOTS PR pracowała dla EB również w sezonie 2016, obsługując
m.in. media relations i biuro prasowe EB HEL SPOT - letniego eventu na głównej plaży w Helu w
sierpniu 2016 r.
- Effie jest dla nas wspaniałym wyróżnieniem i cieszymy się, że dostaliśmy je właśnie za powrót EB. Po niespełna 4 latach na rynku znaleźliśmy się w zaszczytnym gronie agencji nagrodzonych za skuteczność. Kampania „Wraca czas na EB” potwierdza, że PR jest dziś ważnym elementem komunikacji 360, co dostrzegli jurorzy konkursu, nagradzając EB - mówi Anna Godzisz - partner zarządzający ROOTS PR. - Nagroda jest też dla nas dowodem na słuszność strategii, jaką przyjęliśmy od początku istnienia firmy: budowania jakości dzięki unikalnym kompetencjom naszego zespołu. Jak często mówimy, w ROOTS nie zatrudniamy juniorów. Każdy z nas ma za sobą wiele lat pracy w komunikacji i unikalne doświadczenia zawodowe. Dzięki temu jako zespół możemy być innowacyjni i tworzyć skuteczne kampanie.
ROOTS PR jest na rynku od 2012 r. Wśród jej klientów są Grupa Żywiec (marka Żywiec i Męskie Granie, EB, Desperados, Warka Radler, Królewskie, Leżajsk, Dziki Sad, Strongbow), Media Markt, Sokołów, Polfarmex. Realizuje również projekty dla takich firm jak L’Oreal (marki Vichy, Lipikar) i Polmlek (marka Fortuna). Agencja specjalizuje się w działaniach brand PR, content management, PR korporacyjny i kryzysowy.
W 2015 r. agencja została nagrodzona nagrodą KREATURA za kampanię CSR „Polacy z Werwą” dla PKN Orlen.
All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET